TKI

Rebranding Tweede Kamer Interiors

Something's cooking in kitchen land, want Barletti Keukens en Keukenhuys De Tweede Kamer bundelen hun krachten onder de naam Tweede Kamer Interiors. TKI biedt u alles om heerlijk te wonen en te leven.  Een fusie gaat onvermijdelijk gepaard met een rebranding en daarvoor stonden wij aan het fornuis.

Intake & onderzoek

In onze zoektocht naar de juiste look & feel werkten we nauw samen met de creatieve afdeling van TKI. Op basis van hun visie, het stijlvol aanbod en de doelgroep ontwikkelden we een moderne en elegante huisstijl en ontwierpen we de gevelsignalisaties voor twee winkels gelegen in shoppingcentra. Voor de gevelbekleding van de winkel in Kaatsheuvel volgde het team van TKI nauwgezet onze brandguide. Het logo werd in een zilveren reliëf op de gevel aangebracht en de ramen werden voorzien van een kleinere versie. Ook de vormgeving van de zuil op de parking is perfect in lijn met de brandguide.

 

Ontwikkeling & productie

Wij realiseerden een totale rebranding van logo en identity tot een oogstrelend sfeerboek, inspirerende communicatietools én winkelinterieurs. Het grafische icoon bij het logo refereert naar de kop van een schroef en wordt binnen de volledige branding herhaald, bijvoorbeeld uitgelaserd op het visitekaartje of in chroom op de gevel.

Activatie

Om een blijvende indruk na te laten en het verhaal van TKI te verspreiden, ontwikkelden we een doordachte huisstijl met oog voor de verschillende elementen binnen de branding van een merk zoals advertenties, reclame- en werfborden, autobestickering ... Hierdoor springt TKI steeds stijlvol in het oog.

“Something's cooking in kitchenland”

Wat kunnen we voor u doen?

Op zoek naar een nieuwe naam, een nieuwe identiteit of een creatieve publicatie. Wil je eindelijk de communicatiestrategie in lijn krijgen,…

Contacteer ons

Laat naam en nummer achter en u hoort nog van ons.