Onthaal Anacura

Anacura

Projectanalyse en webdesign voor Anacura

"Analyseren is onze core business, “curare”(verzorgen) onze care business". Anacura is een expert in analytische oplossingen met een persoonlijke aanpak. Het laboratorium ondersteunt de medische en life sciences sector met professionele analyses en advies , en ondersteunt patiënten, artsen en geneesmiddelenbedrijven in hun zoektocht naar een gezonder leven.

We pitchten onze vernieuwde werkmethode, en starten zo een traject van interviews en workshops op om het bedrijf, hun klanten en prospecten, de strategie en toekomstvisie beter te leren kennen.

Doelstelling nummer 1, het uitdragen van een uniform Anacura

Samen met Anacura (en Code 'd Or, verantwoordelijk voor het development) brainstormden we over positionering, userflows, visuele stijlbepaling en functionaliteit.

Het resultaat: een strategische debrief met flowchart, moodbepaling en een opdeling van het totaalproject in haalbare sprints.

Sprint 1: Anacura lifesciences

Dankzij de grondige voorbereiding kon de productie binnen een strak timeframe gerealiseerd worden. Zo lanceerden we net voor de start van hun belangrijke beurs 'Knowledge for Growth' het Anacura lifesciences luik.

Next up: Sprint 2 - het medische luik voor arts en patiënt. In een laatste fase finaliseren we de website in verdere synergie met Code d' Or.

 
Website Anacura

“Creatief & klantgericht in het meedenken, snel en flexibel in de ontwikkeling van de site.”

Marketing departement - Anacura
CEO Griet Nuytinck

Wat kunnen we voor u doen?

Op zoek naar een nieuwe naam, een nieuwe identiteit of een creatieve publicatie. Wil je eindelijk de communicatiestrategie in lijn krijgen,…

Contacteer ons