Ad Random

Online branding met analoge toets voor Ad Random

Ad Random creëert interieurs met sterke focus op vormgeving. Binnen hun nieuwe website, waarmee ze graag grotere spelers willen aantrekken, moest er dan ook ruimte zijn voor creativiteit. Een website die 100% Ad Random aanvoelt en een écht verlengstuk van hun identiteit en aanpak is, dat was de uitdaging.

Responsive website smartphone

Intake & onderzoek

Of het nu een klein of groot project betreft: de aanpak van Ad Random steunt steeds op een ontwerpproces dat het analoge met het digitale combineert. Deze aanpak vormde de leidraad waarbinnen we het online platform zouden opbouwen. De website is een mooi voorbeeld van storytelling waarbinnen zowel realisaties als inspiratie alle ruimte krijgen.

 
Website Ad Random

Ontwikkeling & productie

Samen met Studio Spam, die instond voor de branding van Ad Random, werkten we een magazinestructuur uit die zowel on- als offline doorgetrokken wordt.

Analoge elementen zoals handgeschreven nummers en korte woorden benadrukken het typische Ad Random karakter.

Random Studio, het vrij en creatief werk van zaakvoerder Guillaume Van Moerkercke, kreeg een geheel eigen plaats binnen Ad Random. Deze creatieve speeltuin is een essentiële schakel in de aanpak van Ad Random en onderscheidt zich door een felrode kleur.

Het resultaat is een inspirerende portfoliowebsite, die dankzij de magazinestructuur project én concept op beeldende wijze belicht. 

Responsive website tablet

Activatie

Samen met de visuele rebranding sloeg Marieke Bolle de pen ter hand en schreef ze de social media strategie voor het interieurbureau uit. Zo worden regelmatig nieuwe verhalen in de kijker gezet en kunnen volgers het proces van analoog over digitaal tot reallife meevolgen.

De beste activatie die we hen konden geven, was het uittekenen van ons eigen kantoor. De terugkerende positieve reacties bij klanten en partners zijn de beste schouderklopjes die wij Ad Random konden wensen. 

Handgeschreven nummers
Patroon Ad Random
Stuff crossover

“Een perfecte verstand- houding tussen creatieve vrijheid en expertise”

G. Van Moerkercke - Creative Director

Wat kunnen we voor u doen?

Op zoek naar een nieuwe naam, een nieuwe identiteit of een creatieve publicatie. Wil je eindelijk de communicatiestrategie in lijn krijgen,…

Contacteer ons

Laat naam en nummer achter en u hoort nog van ons.