Espeka Diamonds DMCC

We waren al een tijdje thuis in de wereld van de 4 C's toen Espeka Diamonds uit Dubai contact opnam om hun nieuwe juwelenlijn te lanceren. Met een verfijnde branding & webshop als resultaat.

Webshop en branding

Nature Favours

Flexibel, transparant en authentiek. Met deze kernwaarden als vertrekpunt oogsten we de naam en verdere huisstijl voor Nature Favours.

Bekijk huisstijl

Atelier Alexandre Lowie

Net zoals de meubels van Alexandre Lowie een zekere gedurfdheid in zich dragen, zorgden wij voor een branding die niet enkel mooi is, maar zijn verhaal tot in het kleinste detail ondersteunt.

Bekijk huisstijl

Kriski+

Voor Kriski+ ontwikkelden we een branding die van a tot z draait om de beleving. Hun unieke reizen vroegen om een huisstijl waarbij de beelden centraal staan en een website die de bezoeker helemaal in vervoering brengt.

Branding & website

WARP

WARP bestaat tien jaar! En om dat te vieren, schreef kunsthistoricus en tentoonstellingsmaker Stef Van Bellingen in het verlengde van Coup de Ville een boek over kunst op maat van kinderen.

Bekijk het boek

Brides & Brushes

Styling voor die ene speciale dag of gewoon van elke dag iets speciaals maken. Emma van Brides & Brushes heeft de ambitie om haar klanten te laten stralen.

Bekijk logo

Capital Talent

Een management recruiter die zijn eigen zaak start en een unieke aanpak hanteert? Die klopt maar beter aan bij Lavagraphics, zoals Bart Piqueur van Capital Talent deed.

Bekijk branding

TKI

Something's cooking in kitchen land, want Barletti Keukens en Keukenhuys De Tweede Kamer bundelen hun krachten onder de naam Tweede Kamer Interiors. TKI biedt u alles om heerlijk te wonen en te leven.  

Bekijk rebranding

First In Line

Hosts of hostessen, barpersoneel en kelners voorzien plus projectmanagement -en advies inzake horeca en events. Zie daar de core business van het Gentse bedrijf First In Line. 

Bekijk case

Sportana

Sportana is de sport research group van medisch labo Anacura en geeft sporters inzicht in hun prestaties via bloed- en speekseltesten.

Branding & website

Stad Antwerpen

Antwerpen, het epicentrum van urban street culture. Dat was toch zo in het laatste weekend van September, toen Antwerp City Drops de gehele binnenstad inpalmde. Lavagraphics mocht in opdracht van Fast Forward en Stad Antwerpen de integrale branding voor dit urban festival…

Event branding

Coup De Ville

Elke drie jaar verandert de binnenstad van Sint-Niklaas in het brandpunt van actuele kunst. Coup De Ville heet zoiets. Kunstenplatform WARP organiseerde dit nazomerse kunstenfestival alweer voor de derde keer, met een kunstroute in het centrum van de stad alsook een uitgebreid randprogramma…

Festival branding

House Delta

House Delta breekt zich het hoofd over complexe dossiers. Mét succes, want het bedrijf vindt opportuniteiten in ingewikkelde kluwens van regelgevingen en vergunningen.

Bekijk branding

Idee Fiks

Idee Fiks is hét bureau voor creatieve eventconcepten met focus op het hele gezin. Na hun fusie met Fast Forward kreeg Lavagraphics de vraag om deze creatieve cel een eigen stek te geven in de corporate vormgeving van het moederbedrijf.

Bekijk rebranding

X-treme creations

X-treme Creations blaast graag dingen op. Letterlijk dan. En liefst zo x-treem mogelijk. Het bedrijf maakt namelijk inflatables op maat van de klant. Opblaasbare visual marketing. The air is the limit.

Bekijk case

Onghena Opticiens‎

Wie in het Waasland een bril zoekt, kan niet om Onghena Opticiens‎ heen. We creëerden voor hen een totaalbranding die met een vleugje goudfolie tot in het kleinste detail design en exclusiviteit uitstraalt.   

Bekijk case

Onghena Kids

Onghena Kids is het jeugdige subbrand van Onghena Opticiens, bedoeld voor zowel de modebewuste bengel als de roekeloze ravotter. Lavagraphics ontwikkelde een branding met exact de juiste sterkte.

Bekijk case

Truyens Advocaten

Truyens Advocaten, ontstaan in 1969, is de eerste associatie van advocaten in Sint-Niklaas. Sedertien is het kantoor blijven groeien en bestaat het uit ongeveer 20 advocaten. Het biedt zowel de bedrijfswereld, overheden als de particulier een kwalitatief hoogstaand en correct antwoord…

Bekijk case

Beestenboel

De Oude Beestenmarkt maakte dit jaar z'n rentree als hotspot op de Gentse Feesten. En geheel in lijn met de naburige Vlasmarkt werd het een Beestenboel, een kind- en gezinsvriendelijk concept waar de plaatselijke horecazaken hun gezamenlijke schouders onder zetten.

Bekijk case

noXcuse

Studio noXcuse is de grootste paaldansstudio van Gent, waar je ook terecht kan voor hangmatyoga, poulates en acroyoga. Voor jong en oud en op elk niveau. Gezonde lichaamsbeweging, maar dan net dat tikkeltje anders en uitdagender.

Bekijk branding

Victors Design Agency

Lavagraphics heeft een hart voor design. Wat de samenwerking met Victors Design Agency, verdeler van onder meer Carl Hansen & Son, Gubi, Moooi en Hay, volslagen logisch maakt. Lavagraphics creëerde voor Victors niet zomaar een website, maar de ultieme tool om…

Bekijk case

het Constructief

Het Constructief is de missing link tussen jou en de uitvoering van je verbouwing, denkt actief met je mee over hoe je je verbouwing best aanpakt, wat mogelijk is en hoe alles er moet uitzien. Luisteren naar je wensen, je wensen…

Bekijk totaalbranding

Create

Create is het vormingscentrum van Orthopedagogisch Centrum Nieuwe Vaart, dat werkt met kinderen en jongeren met gedrags- en emotionele stoornissen. Lavagraphics gaf Create een nieuwe visuele identiteit.

Bekijk case

Nasty Mondays

Nasty Mondays is de zelfverklaarde ‘family brand of renowned events in Ghent’. En er is iets van: Age Of Love, Beats Of Love, Kozzmozz, Hindu Nights, Star Warz,… allemaal partyconcepten die de maandagochtend nog minder verteerbaar dan anders maken. 

Bekijk case

Belintra

Belintra is marktleider in Vlaanderen op het gebied van logistieke oplossingen in de gezondheidszorg. Momenteel winnen ze markt in het buitenland met kwaliteitsvolle producten voor de CSA en OK.

Bekijk case

Fast Forward

Lavagraphics en evenementenbureau Fast Forward ‘go way back’. Tot 2010 om precies te zijn, wanneer deze creatieve tandem voor het eerst de baan op ging. Newsletters, banners, standontwerpen, drukwerk, presentaties, gadgets, social media campagnes,… noem het en Lavagraphics deed het in…

Bekijk case

VA-TOUT, FOUR ROOMS

four rooms en VA-TOUT organiseerden in april 2016 een gezamenlijk opendeurweekend met meubelstukken en juwelen én een centrale rol voor het maakproces ervan. Dit aparte Gentse concept kreeg de naam 4 Rooms / 4 Collections en vond plaats in een historisch pand uit…

Event communicatie

House of Portraits

House Of Portraits is het geesteskind van Luc Tsestigh, portretfotograaf met 24 jaar ervaring op het filmrolletje. Samen met zijn (levens)partner Veerle schiet Luc de beste plaatjes voor zakelijk of persoonlijk gebruik.

Bekijk case

Espeka

Diamanthuis Espeka deed appel op Lavagraphics voor een brede waaier aan communicatie: herontwerp van het logo, ontwikkelen van de corporate identity en ontwerp en realisatie van de ‘schitterende’ website. Voor die site werd samengewerkt met fotograaf Lieven Dirckx, die in een…

Bekijk case

Voor't labo

Het Eeklose Voor ’t Labo maakt z’n naam volledig waar door alle benodigdheden voor laboratoria te leveren. Het team van Lavagraphics mocht op zijn beurt de communicatie Voor ’t Labo leveren: complete rebranding, dynamische website, logo, drukwerk en alle online communicatie.…

Bekijk case

Wat kunnen we voor u doen?

Op zoek naar een nieuwe naam, een nieuwe identiteit of een creatieve publicatie. Wil je eindelijk de communicatiestrategie in lijn krijgen,…

Contacteer ons

Laat naam en nummer achter en u hoort nog van ons.