De essentie van uw brand in beeld

Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Zeker als dat beeld nog eens beweegt ook. Want niets is authentieker dan video. Tenzij de realiteit natuurlijk. Maar om in de virtuele wereld de ziel van een merk te raken, gaat er niets boven de combinatie van beeld en geluid.

Niets is authentieker dan video.
Niets is authentieker dan video.

Uit de hand filmen

En het goeie nieuws is dat een goed verhaal-in-beelden helemaal niet zoveel hoeft te kosten. Door bijvoorbeeld uit de hand te filmen, ga je zelfs die authenticiteit nog versterken. Wat bij creatieve businesses een onvervalste meerwaarde is. En je hebt er geen hele filmcrew voor nodig. Enkel een goed verhaal.

En om er nog een laatste 'authentiek' tegenaan te gooien: het is écht wel belangrijk om eenvoud en eerlijkheid te hanteren in marketing en communicatie. Zo ook in video. Want die twee e's reduceren uw boodschap tot een derde, de essentie.

Naar overzicht
Pieter Langeraert
Creative Partner

Creative partner/director/held en grafisch designer met spitspositie. Drukwerk-specialist par excellence.

Meer over dit onderwerp?

Geïnspireerd door deze post of honger naar meer? Kom gerust eens langs.

Maak een afspraak