Verticale filmpjes speciaal voor mobiel gebruik

Verticaal is het nieuwe horizontaal

Video op smartphone kent een explosieve groei. En die video's bekijken we met z'n allen verticaal op ons mobieltje. Bijna niemand draait z'n smartphone nog een kwartslag, toch? Bovendien geeft een ouderwetse horizontale video een piepklein beeld, geflankeerd door storende zwarte balken. En dat is zonde.

Lees verder …

De gebruiker centraal in elk design

Wie staat centraal in élk design?

Alles moet rond de gebruiker draaien. User-centered design heet dat. Klinkt als iets dat in een koffiebar in de Meatpacking District van New York is bedacht, inderdaad. Iets van de schelmengeneratie dat ongetwijfeld weer webgerelateerd is. Dat laatste gaat voor een deel op. Maar van die eerste stelling is niets waar.

Lees verder …

‘content’ als motor voor je branding

Inhoud is goud

In tijden waar de eerste lijn van communicatie digitaal verloopt, is de inhoud van je boodschap cruciaal. Meer nog dan de eerste indruk bevestigt die inhoud je reputatie én behartigt hij de relatie met je bezoekers.

Lees verder …

Broodjes aap over creativiteit

Vier broodjes aap over creativiteit

Hoewel we het vaak (willen) geloven, komt inspiratie niet uit de kraan gestroomd. Het kan wel eens gebeuren dat je zonder komt te zitten. Dat de creatieve tank leeg is. Vervelend. En we hebben het allemaal wel eens meegemaakt. Ook de boekhouder? Ja, ook die. Want creativiteit hoeft niet per se artistiek te zijn

Lees verder …

Interieur versterkt merk

Interieur versterkt merk

Interieurbranding: het creëren van een omgeving die de waarden van een merk uitstraalt. De branding van het merk is dus herkenbaar in het interieur, zowel voor klanten als consumenten. 

Lees verder …

Instagram heeft wereldwijd meer dan 500 miljoen gebruikers

Instagram: meer dan een beeld

Instagram heeft wereldwijd meer dan 500 miljoen gebruikers, waarvan 60% dagelijkse users. Die zo'n 95 miljoen foto's en video's per dag delen. Indrukwekkend, niet? En reken maar dat het niet allemaal jongeren zijn.

Lees verder …

Illustratie door Jeroen Van Zwol - Zwoltopia

Haal de expert in jou naar boven

Het beste wat een merk kan overkomen, is top-of-mind worden (of zijn) in z’n segment. Schuif daarom jouw brand als referentie naar voren als je klanten met vragen zitten. Door bijvoorbeeld een tip te posten die nuttig kan zijn voor je doelgroep. 

Lees verder …

Op zoek naar een tool voor newsletters en mailings?

Wervende mailcampagnes, cijfers en statistieken.

Zeg het met lavaMail