Scan onze blog op trefwoord

“The best way to succeed in life is to act on the advice we give to others.”

Mother Teresa
Het bedenken van de strategie

We've printed all the best for 2017!

Communicatie moet blijven hangen, en dat is voor meer triviale zendingen zoals de vele kerst- en nieuwjaarswensen die op uw schouw staan niet anders. We streven er steeds naar om origineel uit de hoek te komen en onze ambitie voor 2017 vormt hierop geen uitzondering.

Lees verder …

#instagram #lesson no. 1

Met 500 miljoen gebruikers is Instagram een big deal. Wat het als little fish niet makkelijk maakt om op te vallen in die oceaan van posts. Leuk dat familie en vrienden je posts liken, maar stiekem willen we allemaal dat de hele wereld onze foto's of filmpjes 'heart'. Maar hoe ronsel je eigenlijk Instagramvolgers? Beter nog, hoe behoud je ze en laat je ze in interactie gaan met je bedrijf? Het antwoord vind je hieronder, in ons lesje fanbase-101.

Lees verder …

Een goeie communicatiestrategie is een solide basis voor de groei van je organisatie

Strategie is alles

Je wilt graag een nieuwe website en huisstijl? Simpel, je vraagt enkele offertes bij communicatiebureau's, gaat voor de beste en de kous is af. Of niet?

Lees verder …

Creëer je eigen waardepropositie

Bepaal zelf je waardepropositie

De reden dat klanten het ene bedrijf boven het andere verkiezen. Dat is - met een groot woord - de waardepropositie. Het is de bundel van producten en diensten die waarde creëren voor een specifiek klantsegment.

Lees verder …

Bedrijven moeten hun producten anders aan de man of vrouw brengen

Zet je klant centraal

Beeld je in. Zaakvoerder van KMO belt IT-bedrijf met een probleem. Hij wil namelijk overal en altijd toegang tot zijn bestanden én dat zijn mails op alle toestellen in sync zijn. Die klant is niet op zoek naar een product, maar naar een oplossing.

Lees verder …

Klanten zijn op zoek naar vertrouwen

Branding: gebakken lucht of doordacht proces?

Branding, in communicatiemiddens vaak het mikpunt van spot. Het schriele neefje van advertising, met z’n hoge productiewaarden, bekende koppen en indrukwekkende budgetten. Logo’s en branding zijn nochtans even omnipresent, maar worden onderschat. Behalve door zij die zélf voor de taak staan om een naam en logo voor hun business te moeten kiezen.

Lees verder …

 
1 / 9

Op zoek naar een tool voor newsletters en mailings?

Wervende mailcampagnes, cijfers en statistieken.

Zeg het met lavaMail