“It is a happy talent to know how to play”

Ralph Waldo Emerson

Rodenbach, the untold story

Palm Breweries achtte anno 2015 de tijd rijp om Rodenbach te rebranden. Samen met Rik Grafiek werkten we een compleet voorstel voor de rebranding uit: flesjes, glazen, packaging, wagenpark enz... 

Onze pitch beklemtoonde het frisse karakter van Rodenbach, met een hedendaagse look & feel. 
 

Gratis bestaat niet

Niets is gratis, met de komst van de nieuwe GDPR wetgeving (lees: De GDPR checkup voor uw organisatiemaakt The Washington Post dit duidelijk in hun pricing-formules. Betaal iets meer en je zal geen advertenties te zien krijgen én er zal geen tracking plaatsvinden om je achteraf te targetten met advertenties.

Wil je weg van big data, ik zou mijn krant halen bij de gazettenwinkel achter de hoek ;)

Logo's, the untold story

Telkens we de vraag krijgen om een logo te ontwerpen starten we vanaf een concept dat we vanuit zoveel mogelijk richtingen proberen benaderen. Die verschillende pistes leveren heel wat verschillende resultaten op. Uiteraard kan steeds maar voor één voorstel gekozen worden.

Lees verder …

Creative Fair Play - een positief manifest om succesvol samen te werken met creatieve ondernemers

Creative Network en Flanders DC lanceren Creative Fair Play. Om tot een succesvol resultaat te komen in de creatieve sector is samenwerken en werk uitbesteden essentieel. Daarom dit manifest. Het zijn 7 best practices om succesvol en respectvol samen (of je nu opdrachtgever of zelf creatieveling bent) te werken in de creatieve industrie. Ze dragen bij tot een duurzame samenwerking met wederzijds engagement.

Wij, met Lavagraphics, ondersteunen dit! Zeker als het zo leutig wordt geïllustreerd door Charlotte Dumortier.

Twee nieuwe collega's

Communicatie evolueert voortdurend. Dit stelt ons als communicatiebureau voor heel wat uitdagingen die we graag met twee handen grijpen, maar liever zijn we ze een stapje voor. Om hier nog straffer uit de hoek te komen, verwelkomen we deze twee nieuwe collega's: front-end developer Benoît en Projectmanager Eva.

Lees verder …

Revi Iceland

In opdracht van Fast Forward realiseerden we voor Revi een routekaart als uitnodiging voor een exclusieve trip naar ijsland. Ijswit papier en een zilveren digitale foliedruk zetten meteen de juiste (koele) toon.

Je jeugd herbeleven?

Realiseerde jij je ook dat je een passie hebt voor architectuur bij het bouwen van je eerste huis met LEGO-stenen? Met LEGO House bracht BIG-Bjarke Ingels Group en LEGO de speelgoed schaal van de klassieke LEGO-baksteen op architectonische schaal, en vormden enorme tentoonstellingsruimten en openbare pleinen die de cultuur en waarden belichamen die centraal staan ​​in alle LEGO-ervaringen.

'Spelen', een nieuwe dimensie!

 

Wat houdt jou wakker?

Een geschat productiebudget van 200 tot 300 miljoen dollar maar het lettertype werd Papyrus.

Intussen zijn we 8 jaar verder en ons voltallig grafisch team houdt er nog slapeloze nachten aan over. Gelukkig zijn we in goed gezelschap. Check deze hilarische sketsch van SNL met Ryan Gosling.

 
1 / 21

Laat naam en nummer achter en u hoort nog van ons.