Een goeie communicatiestrategie is een solide basis voor de groei van je organisatie

Strategie is alles

Je wilt graag een nieuwe website en huisstijl? Simpel, je vraagt enkele offertes bij communicatiebureau's, gaat voor de beste en de kous is af. Of niet?

Lees verder …

Creëer je eigen waardepropositie

Bepaal zelf je waardepropositie

De reden dat klanten het ene bedrijf boven het andere verkiezen. Dat is - met een groot woord - de waardepropositie. Het is de bundel van producten en diensten die waarde creëren voor een specifiek klantsegment.

Lees verder …

Bedrijven moeten hun producten anders aan de man of vrouw brengen

Zet je klant centraal

Beeld je in. Zaakvoerder van KMO belt IT-bedrijf met een probleem. Hij wil namelijk overal en altijd toegang tot zijn bestanden én dat zijn mails op alle toestellen in sync zijn. Die klant is niet op zoek naar een product, maar naar een oplossing.

Lees verder …

Klanten zijn op zoek naar vertrouwen

Branding: gebakken lucht of doordacht proces?

Branding, in communicatiemiddens vaak het mikpunt van spot. Het schriele neefje van advertising, met z’n hoge productiewaarden, bekende koppen en indrukwekkende budgetten. Logo’s en branding zijn nochtans even omnipresent, maar worden onderschat. Behalve door zij die zélf voor de taak staan om een naam en logo voor hun business te moeten kiezen.

Lees verder …

Op zoek naar een tool voor newsletters en mailings?

Wervende mailcampagnes, cijfers en statistieken.

Zeg het met lavaMail

Laat naam en nummer achter en u hoort nog van ons.